Internet dla wielu Klientów staĹ siÄ juĹź dziĹ medium co najmniej tak samo istotnym, jak klasyczne formy reklamy i marketingu. ĹwiadomoĹÄ uczestnictwa w Ĺwiecie wirtualnym staĹa siÄ niemal warunkiem koniecznym do tego, aby odnieĹÄ biznesowy sukces. Jak zatem podejĹÄ do tematu Internetu, pozycjonowania, wyszukiwarek i innych trudnych zagadnieĹ wirtualnej przestrzeni?
Web Director realizuje dla swoich Klientów innowacyjny sposób zwiÄkszenia uczestnictwa w wynikach przeglÄ
darek internetowych. Nasz autorski system - WebSell - nie polega na opĹatach za pozycje, nie sÄ
pobierane teĹź bonusowe pĹatnoĹci za najwyĹźsze pozycje. JeĹli chodzi o pozycjonowanie Warszawa sama zaleje nas mnóstwem ofert. Naszym celem natomiast jest uĹźytkownik, który trafi na stronÄ Klienta. GĹównym zadaniem WebSell jest skierowanie maksymalnej iloĹci potencjalnych klientów, zainteresowanych zakupem konkretnego produktu, wĹaĹnie na TwojÄ
stronÄ.
Jak to dziaĹa?
KaĹźdego dnia, w kaĹźdej godzinie, niezliczona iloĹÄ internautów przeglÄ
da wiele stron internetowych w poszukiwaniu interesujÄ
cych ich produktów. Najprostszym sposobem jest wpisanie w wyszukiwarkÄ interesujÄ
cej nas frazy. W ten sposób postÄpuje zdecydowana wiÄkszoĹÄ potencjalnych klientów. NastÄpnym krokiem zazwyczaj jest szukanie opinii na przeróĹźnych forach, portalach itp. Dalej przychodzi czas na wyszukanie atrakcyjnej ceny. Tak w ogromnym skrócie koĹczy siÄ proces sprzedaĹźy w Internecie.
Dlaczego to nie my sprzedaliĹmy? Przyczyn zazwyczaj jest wiele. System WebSell, sĹuĹźÄ
cy m.in. do analizy ĹcieĹźki sprzedaĹźy w Internecie, to narzÄdzie, które daje odpowiedzi na nastÄpujÄ
ce pytania:
-
Czego szukajÄ
moi Klienci w sieci?
-
Jakie kryteria decydujÄ
o podjÄciu decyzji o zakupie?
-
Jakie produkty na mojej stronie sÄ
atrakcyjne dla Klienta?
-
Jak zaprezentowaÄ produkty w moim sklepie?
Tak postawione pytania i uzyskane na nie odpowiedzi, w klarowny sposób dadzÄ
nam obraz ĹcieĹźki sprzedaĹźy w Internecie. DziÄki szczegóĹowym analizom, specjaliĹci WebDirector opracujÄ
unikalny i przygotowany specjalnie dla Ciebie sposób komunikacji z Klientem, oraz system zwiÄkszenia iloĹci wejĹÄ potencjalnego Klienta na TwojÄ
zakĹadkÄ produktowÄ
.
|